دوره آموزش سی شارپ در یونیتی
مدرس : محمد علیزاده
تخفیف ویژه حمایت از متخصصین و کسبوکارهای آسیب دیده
دریافتمدرس : محمد علیزاده
قیمت آموزش : ۴۰۰ هزار تومان
همین الان یادگیری را آغاز کنید !
یونیتی (Unity) یک موتور بازی سازی است که با آن می توانید بازی های ویدئویی برای اندروید، IOS، وب سایت ، کنسول ها و کامپیوتر های شخصی بسازید. یونیتی از زبان های برنامه نویسی معروف مانند برنامه نویسی سی شارپ ، جاوا اسکریپت پشتیبانی می کند و شما به راحتی می توانید با زبان سی شارپ در یونیتی کد نویسی کنید. با ویژگی های مختلفی که Unity دارد میتوان گفت برای یادگیری یونیتی نباید لحظه صبر کرد و وارد دنیای بازی سازی نشد. در دورهی آموزش سی شارپ در یونیتی ، بازی سازی با Unity را از صفر آموزش خواهید دید. نقطه صفر بازی سازی با یونیتی یادگیری کدنویسی سی شارپ در یونیتی است. در ادامه سرفصل کامل آموزش سی شارپ در یونیتی که اولین دوره آکادمی لرن فایلز برای شروع دوره های آموزش پلتفرم یونیتی است، آمده است. در ادامه این دوره، می توانید سراغ سایر دوره های لرن فایلز در زمینه بازی سازی با موتور Unity بروید زیرا ما مجموعه کاملی از مباحث مبتدی و حرفه برای یک توسعه دهنده بازی با یونیتی را فراهم کرده ایم.
🞺 پس از یادگیری این دوره سراغ دوره مقدماتی تا پیشرفته آموزش یونیتی و سپس سراغ آموزش پروژه محور یونیتی (ساخت یک بازی پلتفرمر) بروید.
هیچ پیش نیازی برای این دوره نیاز نیست ، از همین نقطه باید استارت بزنید…
نوع دوره : ویدئویی و فارسی ، تهیه شده توسط مدرسین تیم آکادمی
توضیحات : کاربر عزیز میتوانید این دوره تصویری را از طریق بخش مربوطه، به صورت دانلودی دریافت کنید.
آموزش سی شارپ در یونیتی به صورت مداوم و به درخواست شما کاربران آپدیت می شود!
آموزش سی شارپ در یونیتی دارای پشتیبانی ۳۶۰ درجه بوده و می توانید سوالات خود را در همین صفحه از مدرس دوره بپرسید!
فصل ۱ (مقدمه ای بر یونیتی)
مقدمه و معرفی دوره
نصب و دانلود یونیتی
نصب و دانلود ویژوال استودیو
تنظیمات یونیتی و یکپارچه سازی با ویژوال استودیو
ساخت پروژه در یونیتی
کامپوننت ها و ساخت اسکریپت کامپوننت
فصل ۲ (زبان سی شارپ، مقدماتی)
متغیر ها در زبان #C
تابع ها n در #C
قراردادها و نگارش صحیح سی شارپ
انواع داده ای در #C
آرایه ها در #C
شرط ها در سی شارپ – if
شرط ها در سی شارپ – switch
حلقه ها در سی شارپ
قلمرو و دسترسی ها در #C
کلاس ها در زبان #C
enumeration در #C
فصل ۳ (اسکریپت نویسی یونیتی، مقدماتی)
تابع start و awake
تابع update و fixedupdate
بردار های ریاضی
فعال و غیر فعال کردن کامپوننت ها
فعال کردن گیم آبجکت ها
چرخش و جابجا کردن اشیاء
تابع Look At
درون یابی خطی – Lerp
نابود کردن گیم آبجکت
گرفتن ورودی ها
کار کردن با تابع GetComponent
Delta Time
ایجاد گیم آبجکت با تابع Instantiate
تابع Invoke
فصل ۴ (پیشرفته)
Properties
عملگرهای سه تایی
استاتیک ها
اورلود کردن متد
جنریک ها
ارث بری
چند فرمی
پنهان کردن عضو
اورراید کردن
اینترفیس ها
متدهای توسعه یافته
فضای اسمی
لیست ها و دیکشنری ها
Coroutines
Quaternions
Delegates
ویژگی ها – Attributes
رویدادها
فصل ۵ (نتیجه گیری) :
ساخت پروژه ۱ (آموزش پروژه محور یونیتی)
ساخت پروژه ۲ (آموزش پروژه محور یونیتی)
ساخت پروژه ۳ (آموزش پروژه محور یونیتی)
جمع بندی دوره آموزش سی شارپ در یونیتی و قدم بعدی
ویدئو های ما به صورت اختصاصی توسط مدرسین آکادمی لرن فایلز تهیه شده است .
ویدئو ها توسط واحد کنترل کیفیت ما بررسی و سطح علمی ، صدا و تصویر ، شیوه بیان و سایر موارد آن تایید می شود .
ویدئو های ما تئوری محض نیستند و در حد نیاز مباحث تئوری مطرح و باقی آموزش عملی و ویژه بازار کار می باشد .
میثم علیمدد (مالک تایید شده) –
سلام . فرقی نمیکنه ک همین کد هارو توی مونو دولوپ خود یونیتی بزنیم ؟
مدرس – محمد علیزاده –
سلام نه فرقی نمیکنه و مشکلی پیش نمیاد. ولی توصیه میشه برای سهولت کار از ویژوال استودیو استفاده بشه.
علی اکبر –
ما چیکار کنیم که توان خریدشو نداریم؟
هیچ دوره ای کامل تر از این پیدا نکردم
راهی نداره؟
واحد پشتیبانی لرن فایلز (مالک تایید شده) –
سلام بر شما
تنها راه کار ما برای خرید دوره ها با قیمت پایین تر ، ارائه تخفیف های دوره ای بصورت عمومی بر روی وب سایت است که آخرین طرح تخفیف با عنوان “term ta term ” چند رو قبل به اتمام رسید همچنین می توانید از پنل تیکت ارسال کنید تا با بررسی سوابق خرید شما کد تخفیف ویژه ای برای شما صادر شود .
ضمنا برای اطلاع از تخفیفات سایت در کانال تلگرام عضو شوید .
آیدی تلگرام : @learnfiles
موفق و پیروز باشید
مهدی توسلی (مالک تایید شده) –
سلام یک سوال از استاد داشتم، در درس متغیر های استاتیک یک چیزی برایم مبهم مانده، من وقتی چند کلاس (کامپوننت) مختلف دارم و در هرکدام آن متغیر استاتیک مورد نظر را مقداری جدید میدهم یا به علاوه چیزی میکنم (عین کاری که خودتان در درس کردید) نمیدانم که اول کدام کامپوننت تاثیر میگذارد و ترتیب مقدار جدید گرفتن آن متغیر استاتیک را نمیدانم که قانون مشخصی دارد یا نه لطفا توضیح بدید.(مثلا یک کامپوننت به علاوه دو میکنه و یک کامپوننت دیگ مساوی ده قرارش میده و چیکار کنم که حتما اول مساوی ده قرار بگیره و بعد به علاوه دو بشه نه برعکس)
مدرس – محمد علیزاده –
با سلام،
در موتور یونیتی، اصلا و ابدا نباید روی ترتیب اجرای داده ها حساب کنید چون برای مثال اگر شما از دو کامپوننت متفاوت قصد داشته باشید مقدار یک متغیر رو تغییر بدید (برای مثال کامپوننت ۱ قصد داره مقدار فعلی متغیر رو در ۵ ضرب کنه و کاموننت ۲ قصد داره مقدار فعلی متغیر رو با ۲۰ جمع کنه) ، اتفاقی که می افته اینه که تمام این عملیات در یک فریم درون حافظه چمع اوری میشه، محاسبه میشه و نتیجه نمایش داده میشه، اما مشخص نیست که ترتیب اجرای این عملیات به چه شکلی خواهد بود. برای همین حتما باید خودتون به گونه ای کامپوننت هاتون رو طراحی کنید که این محاسبات به درستی و با رعایت ترتیب مورد نظر اعمال بشن.
Mahdi_akv –
سلام
من فقط فصل ۴ و ۵ رو لازم دارم.
آیا امکان خرید جداگانه فصل ها هستش ؟
واحد پشتیبانی لرن فایلز –
سلام مهدی عزیز. خیر.
علی اکبر (مالک تایید شده) –
سلام
ببخشید دوتا سوال داشتم.
اول اینکه من یک دیکشنری تعریف کردم و دو ورودی متن برای اد کردن اطلاعات در دیکشنری.چطوری میتونم بگم اگر این کلید در دیکشنری وجود داشت مثلا فلان کارو کن؟
سوال بعدی اینکه چطور میتونم یا آرایه همه آبجکت ها رو انتخاب کنم؟مثلا با تگ تمام دشمن ها رو پیدا کردم و میخوام بگم همه رو غیرفعال کنه
ممنون میشم
مدرس – محمد علیزاده –
با سلام، برای سوال اولتون در خصوص مطمئن شدن از وجود کلید باید از تابع ContainsKey استفاده کنید، به این شکل :
Dictionary dict = new Dictionary
{
{ “key1”, “value1” },
{ “key2”, “value2” },
{ “key3”, “value3” }
};
string key = “key2”;
If(dict.ContainsKey(key))
{
// Do somethig
}
در خصوص سوال دومتون هم میتونید با حلقه for یا foreach ارایه تون رو پیمایش کنید و روی آبجکت ها عملیات مورد نظرتون رو انجام بدین به این شکل:
GameObject[] enemies;
enemies = GameObject.FindGameObjectsWithTag(“Enemy”);
foreach (GameObject enemy in enemies)
{
enemy.SetActive(false);
}