دوره آموزش سی شارپ در یونیتی
مدرس : محمد علیزاده
تخفیف ویژه حمایت از متخصصین و کسبوکارهای آسیب دیده
دریافتمدرس : محمد علیزاده
قیمت آموزش : ۴۰۰ هزار تومان
همین الان یادگیری را آغاز کنید !
یونیتی (Unity) یک موتور بازی سازی است که با آن می توانید بازی های ویدئویی برای اندروید، IOS، وب سایت ، کنسول ها و کامپیوتر های شخصی بسازید. یونیتی از زبان های برنامه نویسی معروف مانند برنامه نویسی سی شارپ ، جاوا اسکریپت پشتیبانی می کند و شما به راحتی می توانید با زبان سی شارپ در یونیتی کد نویسی کنید. با ویژگی های مختلفی که Unity دارد میتوان گفت برای یادگیری یونیتی نباید لحظه صبر کرد و وارد دنیای بازی سازی نشد. در دورهی آموزش سی شارپ در یونیتی ، بازی سازی با Unity را از صفر آموزش خواهید دید. نقطه صفر بازی سازی با یونیتی یادگیری کدنویسی سی شارپ در یونیتی است. در ادامه سرفصل کامل آموزش سی شارپ در یونیتی که اولین دوره آکادمی لرن فایلز برای شروع دوره های آموزش پلتفرم یونیتی است، آمده است. در ادامه این دوره، می توانید سراغ سایر دوره های لرن فایلز در زمینه بازی سازی با موتور Unity بروید زیرا ما مجموعه کاملی از مباحث مبتدی و حرفه برای یک توسعه دهنده بازی با یونیتی را فراهم کرده ایم.
🞺 پس از یادگیری این دوره سراغ دوره مقدماتی تا پیشرفته آموزش یونیتی و سپس سراغ آموزش پروژه محور یونیتی (ساخت یک بازی پلتفرمر) بروید.
هیچ پیش نیازی برای این دوره نیاز نیست ، از همین نقطه باید استارت بزنید…
نوع دوره : ویدئویی و فارسی ، تهیه شده توسط مدرسین تیم آکادمی
توضیحات : کاربر عزیز میتوانید این دوره تصویری را از طریق بخش مربوطه، به صورت دانلودی دریافت کنید.
آموزش سی شارپ در یونیتی به صورت مداوم و به درخواست شما کاربران آپدیت می شود!
آموزش سی شارپ در یونیتی دارای پشتیبانی ۳۶۰ درجه بوده و می توانید سوالات خود را در همین صفحه از مدرس دوره بپرسید!
فصل ۱ (مقدمه ای بر یونیتی)
مقدمه و معرفی دوره
نصب و دانلود یونیتی
نصب و دانلود ویژوال استودیو
تنظیمات یونیتی و یکپارچه سازی با ویژوال استودیو
ساخت پروژه در یونیتی
کامپوننت ها و ساخت اسکریپت کامپوننت
فصل ۲ (زبان سی شارپ، مقدماتی)
متغیر ها در زبان #C
تابع ها n در #C
قراردادها و نگارش صحیح سی شارپ
انواع داده ای در #C
آرایه ها در #C
شرط ها در سی شارپ – if
شرط ها در سی شارپ – switch
حلقه ها در سی شارپ
قلمرو و دسترسی ها در #C
کلاس ها در زبان #C
enumeration در #C
فصل ۳ (اسکریپت نویسی یونیتی، مقدماتی)
تابع start و awake
تابع update و fixedupdate
بردار های ریاضی
فعال و غیر فعال کردن کامپوننت ها
فعال کردن گیم آبجکت ها
چرخش و جابجا کردن اشیاء
تابع Look At
درون یابی خطی – Lerp
نابود کردن گیم آبجکت
گرفتن ورودی ها
کار کردن با تابع GetComponent
Delta Time
ایجاد گیم آبجکت با تابع Instantiate
تابع Invoke
فصل ۴ (پیشرفته)
Properties
عملگرهای سه تایی
استاتیک ها
اورلود کردن متد
جنریک ها
ارث بری
چند فرمی
پنهان کردن عضو
اورراید کردن
اینترفیس ها
متدهای توسعه یافته
فضای اسمی
لیست ها و دیکشنری ها
Coroutines
Quaternions
Delegates
ویژگی ها – Attributes
رویدادها
فصل ۵ (نتیجه گیری) :
ساخت پروژه ۱ (آموزش پروژه محور یونیتی)
ساخت پروژه ۲ (آموزش پروژه محور یونیتی)
ساخت پروژه ۳ (آموزش پروژه محور یونیتی)
جمع بندی دوره آموزش سی شارپ در یونیتی و قدم بعدی
ویدئو های ما به صورت اختصاصی توسط مدرسین آکادمی لرن فایلز تهیه شده است .
ویدئو ها توسط واحد کنترل کیفیت ما بررسی و سطح علمی ، صدا و تصویر ، شیوه بیان و سایر موارد آن تایید می شود .
ویدئو های ما تئوری محض نیستند و در حد نیاز مباحث تئوری مطرح و باقی آموزش عملی و ویژه بازار کار می باشد .
benyamin abaszadeh (مالک تایید شده) –
با سلام
من در فصل سوم به مشکل خوردم . درس جا به جایی اشیا . من می خواهم جسم ایجاد شده به طرف راست و چب بچرخد . چون وقتی ماشین را حرکت می دهم
به جای چرخش . مستقیم می رود. و در کد نویسی اشاره نشده است.
با تشکر.ممنون
مدرس – محمد علیزاده –
ا سلام در آخر جلسه ششم از فصل چهار به موضوع چرخش اشاره شده و میتوانید با اعمال تابع Rotate حول هر کدام از محور های مورد نظر، آن را بچرخانید.
کدی که در فایل آموزشی هم تدریس شده بود و این وظیفه را انجام میداد این بخش بود :
If (Input.GetKey(KeyCode.UpArrow))
{
Transform.Rotate(New Vector3(1, 0, 0) * Time.DeltaTime * TurnSpeed);
}
علی اکبر (مالک تایید شده) –
سلام استاد
ببخشید چطور میتونم به دیکشنری بگم که تمام اجزاش رو برام پرینت کنه؟مثلا بگم هرچی کلید داره پرینت کنه یا هرچی مقدار داره یا اصلا همه رو…
ممنون میشم
مدرس- محمد علیزاده –
سلام
به این شکل الان یک دیکشنری تعریف کردم، و بهش مقدار دادم و نهایتا توی حلقه میتونید تمام اجزاش رو پیمایش کنید. تصویر قطعه کد مربوطه را ازلینک زیر مشاهده کنید :
http://prntscr.com/rr09wa
علی اکبر اکبری (مالک تایید شده) –
سلام استاد ! دو سوال داشتم :
ببخشید چطور میتونم متغیر رشته رو به عدد تبدیل کنم؟
چطور میتونم داخل Scroll view رشته ای که براش تعریف کردم رو با کد متنش رو تغییر بدم بصورتی که متن قبلی پاک نشه و متن جدید خط بعدی نوشته شه؟
ممنون !
مدرس- محمد علیزاده –
با سلام. برای تبدیل رشته به عدد از این دو تابع می تونید استفاده کنید :
Int32.Parse(“100”);
Int32.TryParse(“100”, out int result);
برای اضافه کردن رشته به هر کامپوننتی که مقدار رشته ای نگهداری میکنه یکی از راه ها اینه که از عملگر += استفاده کنید. برای مثال اگر بخواهیم رشته ای به مقدار کامپوننت متنی رابط کاربری اضافه کنیم به این شکل این کار رو انجام میدیم :
TextComponenet.text += “New Text”;
وحید –
با سلام بنده با ویژوال بیسیک دات نت کار میکنم آیا میشه به جای #C از اون استفاده کرد یا باید حتما #Cیاد بگیرم
مدرس- محمد علیزاده –
سلام
تنها زبان اسکریپتی برای انجین یونیتی در حال حاضر سی شارپ هست و نیاز هست که با سی شارپ آشنایی پیدا کنید.
امیر محمد –
استاد با سلام این ورژنی که باهاش کار میکنید ورژن یونیتی جدید هم میخونه؟اکه میخونه من خرید کنم
واحد پشتیبانی لرن فایلز –
سلام بر شما.
از آخرین ورژن یونیتی استفاده شده است.
مدرس – محمد علیزاده –
سلام بله این مباحث در تمام ورژن های یونیتی قابل پیاده سازی است ، چون مباحث پایه ای است.